NA BRANIKU ŽIVOTA

23.04.2018.



slika: digital art

Na braniku života prkosno stojim
i više se nikoga i ničeg ne bojim,
hrabrost se prpošno nadmeće
s energijama nesreće i sreće.

Otkud mi takva snaga, da mi je znati
koja u moje življenje nenajavljeno svrati
pa me nepoznatim putovima usmjerava
u moju svetu moć uvjerava?

To se inat u meni probudio
koji poništava sve ono što je bio
pa svoj život iznova stvara
sa svemirom o drugačijem pregovara.

Neće više u korak s ostatkom svijeta,
dosta mu je gledati ono što mu smeta,
sada drugačije sebe i svijet shvaća
i na početak života se vraća.

Prihvatljiva stanja na sve strane gleda
i nikakvom smetanju prići više ne da
koji mu ravnotežu narušiti može
samo dobre energije kod njega se množe.

Tako moj prkos život brani
i stoji sa smiješkom po strani
pa kroji sam za svijet i sebe
za ispravan opstanak potrebe.

Pomalo se svom prkosu divim,
priznajem, sa njegovim kreiranjem bolje živim
pa ga kao iskrenog prijatelja gledam,
ma, nikomu ga i ni za što ne dam!



slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-066-5 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.