LJUBAV ALKOHOLIČARA

16.01.2018.



slika: internet

Ne spominjite mi ljubav,
drugujem sa demonima pakla
i anđeli su utihnuli nad mojom boli
ne pružaju mi ruku spasa,
neka mi nikad i nitko ne kaže,
da je sposoban da voli
kao što ja volim dobru kapljicu,
svoju vjernu prijateljicu.

Volio sam i razočarao se,
ljubav nije bila ono
čemu sam se nadao,
samo usamljenost i čaša puna
razumiju moj bol i nadanje.

Promašenost života
i snovi u bolje sutra
odnijeli su ljepotu današnjosti
i sada samo teška tuga
druguje sa mnom i mojom dušom
i demoni pakla igraju
svoj orgijaški, izdajnički ples
mameći me u opojan zagrljaj
ljute kapljice koja muti razum,
umrtvljuje tijelo, utapa dušu
i truje srce pa lagano i sigurno
tonem u bezdan,
na svim životnim poljima izdan
sam sa svojim bolom
i nevjericom u ičiju ljubav.

Ne, ne govorite mi o ljubavi,
ona je ljuta varka,
laž na usnama nesretnika,
čašu mi punu otrova dajte,
da se utopim u njenim kapljicama,
jer ljubav, ljubav me je izdala,
a nitko mi ruku ne pruža
koja je vrednija od ljubavi moje čaše
i anđeli su skrušeno utihnuli
i Bog, On me je izdao,
čaša je sve manje,
a ja sve više opijen
svojim teškim bolom
nedostatka iskrene ljubavi,
tonem u bezdan.

Svjetla na kraju tunela nema
ni ljudi nema čistog srca
ni majke nema da me zagrli
i utješi u teškoj tuzi
prevarenog nesretnika.

Zato ne, ne govorite mi o ljubavi,
vi, koji moju tamu ne vidite
i svjetlost vam je daleko...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.