BLAGOSLOV

19.06.2018.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

Blagoslovljeno sam biće,
u svjetlu mi dan sviće,
puna sam energije, znanja i svijesti,
blagoslov je Božja energija obavijesti.

Bog mi milost šalje po anđelu svome,
da mi bude pomoć u životu mome,
napretku u znanju da me vodi
prema duhu i duhovnoj slobodi.

Da stvara znanje i blagostanje
i nadgleda moje spoznaje,
da me štiti od mene same
od neznanja i od tame.

Da vjerujem svjetlu u sebi
i da ga predam odmah tebi,
sve dobro će i tebi biti,
entuzijazam će te pohoditi.

Za strpljenje i ljepotu duše
anđeli te svjetlom obasuše,
da je daješ svakom kome treba,
dok koračaš putovima neba.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.